close

我阿媽曾經講過,女人在男人面前要盡力把才能掩飾,也要盡量扮成弱者,這種女人才會得到寵幸,得到幸福。

前晚,anson ba要和朋友辦點事,打算辦完事一起吃飯,為免阻手阻腳,我和anson只好呆在車上等候,母子閒聊;

我:「mama今日唔開心呀」(嗱!唔係扮野!真係心情唔好!)

當時anson企著而我坐著,高度比較平衡,所以我順勢慢慢把頭擱在anson的手臂上;

anson(把小手踏在我膊頭上)問:「點解呀?」

我:「因為mama前一晚發惡夢驚驚,所以今日成日都唔開心...」

anson面轉向我,然後用本來放在我膊上的手大力一推,把我的頭推前然後""啜~~~"":「錫返你啦好無?唔駛驚!」

見女伴如此冧,anson再下兩成,多啜幾口~

真係甜到反艇!

PS:那夜的晚飯,朋友告訴我一個極度震撼和哀傷的消息,整個無言以對,只能大喊生命實在太無常了!!!!
 
PPS:最近經常發惡夢,半夜扎醒後又很難再入睡,很痛苦...

arrow
arrow
    全站熱搜

    白雪 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()