close

星期一晚上anson ba有約,於是他便湊anson坐巴士到我公司附近交收,然後我再帶anson坐巴士回家,他便可以輕鬆赴約去。
這是撈公單方面要出夜街的唯一方法,因為我沒有彈性收工時間,也沒有賓賓好幫手,老人家又被兩隻甲怪脅持著...
原本可以開車來回的,下班時間人多車迫,何必要大人細路齊齊擠沙甸魚罐?不過anson卻選擇坐巴士;但既然大人要勞碌細路以換取半晚的自由,那大人也好應該順應小孩意願,滿足孩子的遊車河慾望。

轉駁兩程巴士後,兩母子在村頂下車,手牽手慢步回家,路燈照著我們歸家的路;
我們的房子在中排,從大路穿進小路,拐個彎就可到達;
就在小窄路盡頭,彎位之處,兩母子踫上好久不見的大強三兄弟!!!!!

牠們一隻在我右手邊的牆壁上,是個只要我伸手便可跟強哥一號shake hand的火熱距離,二號在十步以內正正正中的地面上,三號在右面十五步後的圍牆上;
牠們呢個Z字的隊形,令我完全束手無策,要是三位能稍為靠齊一點我尚可閉眼靠邊光速奔去開門上樓,但呢個情況,似乎衝向任何一邊都起碼會觸怒兩隻,等陣激到佢地「飛起」撲過來的話...............我.....................

正所謂敵不動我不動,雖然已是差不多晚上十時,兩母子依然企硬在原地;
母(晃動電筒照強):「anson,有曱甴....mama好驚...」
子:「係啦...有曱甴....我都好驚...」
母(晃電筒驅強不果,孩子伸手接力):「咁點算?mama真係唔敢返屋企...」
子(試圖學mama趕強):「係啦我地返唔到屋企啦...」
母:「嗱anson,不如你上去踩死前面(二號)果隻先,咁我地之後應該可以返到屋企...」(可惡大強完全不怕電筒強光!)
子:「唔得丫...我好驚丫...」
母:「如果唔係我地返唔到屋企架啦...我示範你睇丫」(行前兩步胡亂踩踏)
母:「嗱...好簡單係咪?你試下啦...」
子:「咁..好啦..」
此時,anson慢慢鬆離拖著我的小手,一小步一小步的向前走,然後出腳--------------踩!!!
其實我無想過anson真會答應,從他的表情和冒汗程度,他的驚慌指數一定不比我低,看著他上前送死的小背影,我也分不清當時眼角的是汗水還是淚水...
子(快步退回來拖著mama):「得啦!死左啦!」
母:「真係?」(蹲下查証)
子:「係呀!佢爛哂啦!」
我先擁著親吻和答謝anson,然後再三用電筒照看,從anson的腳法,我猜他其實未有踩中的,anson又怎夠大強快?
母:「anson....嗯.....佢......好似未死丫...」(因為二號的身體還頗3D的)
子:「死左啦...」
母:「嗯.....嗱咁.....我地今次分頭行事,你去踩多一次隻曱甴,mama就衝去開門,然後一齊跑返屋企好無?」
時間來到十時二十分,跟三位強哥苦苦對峙了差不多三十分鐘,兩母子已經渾身濕透,但仍然卡在無家可歸,呼救無門的環境裡...
子:「嗯...好!」
想不到anson再次答應,呢次我確實是騙他的,由始至終我沒打算要”衝去開門”,我只是想如果anson能先擊斃二號,應該可以把一號和三號嚇走吧?
anson又再鬆手,這次他快步衝前出腳--------------踩!!!這下可激怒二號了,牠發力向anson跑去,anson見狀便極速回頭喪跑回我懷中大喊:「丫!!!!!!!!好驚呀!!!!!」
兩母子退後了多少,然後二號也停下腳步,我彷彿看到一、二和三號都在擺出勝利的V字手勢,我們徹底打敗了...
家園被大強侵佔,母子只好牽手離開,走出大路,我突然想到可找舅父或是附近德勝餐廳的杜叔叔幫手,於是兩母子雀躍地向村子的另一邊跑...
可惜...舅父未到家...餐廳也是烏燈黑火的...
突然,杜叔叔的車子駛過,泊好車後杜叔叔看到我們兩母子,未等我開口,anson便搶先道:「杜叔叔我地屋企有曱甴丫返唔到屋企呀!」
原來anson的勇氣並未因剛才打的敗仗而退掉;
最後由杜叔叔弟弟出馬為我們復仇,不過三隻大強已畏罪潛逃,雖然大仇未報,但我們總算安全回家。

回家,anson急不及待將剛才戰況以電話告訴baba。

*唔好問我點解送個仔去死...可能因為我明白踩曱甴並不會有生命危險的,雖然我很怕...
*很想知道anson肯送死 X2 的背後原因。
*第二日,我說如果再有曱甴anson可以幫手,anson說:「我都唔識...我要等baba教我點踩先識踩D曱甴」
*如果世界上有便攜式曱甴水就好~

arrow
arrow
    全站熱搜

    白雪 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()