close

話說前日政府+私家同日產檢,所以在健康院檢查後便接anson放學再去私家「睇bearbear」;
離開學校,母子坐小巴前往沙田,慈母萬叮千囑anson要「頂住」(眼訓),因為唯母「頂唔住」(抱起熟睡的他);
下車前10分鐘,anson果然頂不了:「mama我好眼訓...你落車叫我起...身...丫...」說罷隨即截電....唉...
呼叫無門(baba還在火車上),待所有乘客下車後,只好在anson耳邊喃嘸阿隬陀彿 ,得菩薩保佑,anson奮力睜大雨點眼睛,使勁彈起來下車,眼見他強忍倦意往商場方向走,慈母十分感激,多謝anson給笨重mama的體諒和遷就。
踏入診所後見到baba,anson已經倦意全消,姑娘說我前面還有十來個籌,需等候起碼個多小時,於是我便打算到洗手間留小便後到樓下一田逛逛;
脫低大褸後,慈母便拿著紙杯仔轉身~走;
此時,anson跑上前高18度說:「mama我陪你去丫!」
我:「唔駛啦mama自己去得架啦~」
anson:「唔係呀我陪你丫,我要幫你開門呀因為我怕你撞親,你開唔到門架啦因為你有BB丫嘛,我要照顧你同細佬,你要慢慢行小心D先得架(下刪十數字。。)」
此時,我看到全場(!)不論是在呆看孕書雜誌的大肚婦人,抑或是忙著登記量血壓的姑娘小姐,無不向我投以最艷羨的目光,想不到我由細到大最夢寐以求想得到的"香港小姐奪冠再接受全場祝福"式眼神,會在我陀第二胎的35週時得到,wahohohohohohohohohohohohoho~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 
anson曾無數次對慈母說:「我最中意你~」
anson曾無數次對慈母說:「我最中意mama 同 bearbear~」
anson曾因為慈母被baba捽頸(因為訓泥頸)叫痛而心痛,大喊喝停baba:「你唔好咁呀!!(怒!)」然後再用溫柔的小手輕揉慈母頸項。
anson曾無數次抱著慈母的大肚肚親吻。
anson不時早上會擁著慈母和bearbear說:「I love mama, I love bear bear」
anson曾說:「mama第日你要錫哂兩個人,我同埋bearbear」
每次慈母發出"哎呀"聲,anson就會關心地問:「係咪BB踢你呀?」
追巴士,anson上車後會按住車門+雙眼憂心地,直至慈母安全上車後才放心行入車廂。
下火車,anson總是著緊地拉慈母離開車廂。
anson曾在病榻時主動向baba提出要到火車站接慈母~

還有一堆蝦米哥哥曾對粉絲許下的承諾;
「嗱!第日你地(父母)唔可以搞BB,因為我會餵佢食奶奶同埋幫佢沖涼架喇!」
「baba不如你第日換架跑車(兩座位)啦!」「唔夠位坐個喎~」「我坐mama度,BB我抱住咪夠囉!」
「第日BB痾ngng我會拎定紙巾,等佢痾完幫佢抹patpat」
「如果BB搶我啲車車我會叫佢唔可以,要問過人地先得!」
「如果係弟弟我就比車佢玩,妹妹就比hello kitty佢玩 」「story book 同奶奶就大家sharing」
得知bearbear出世後兩父子可能要搬到anson房訓,anson聽後說:「唔得!我夜晚要照顧bearbear架嘛!」
「我第時真係好忙,又要餵奶奶啦~又要換片片~又要講故事~又要教abc123~又要推BB車~丫呀....真係好忙!」
實在太多,不能盡錄~
 
曾經聽說,他日bearbear出世後,慈母有可能會因為阿gor的愈幫愈忙、過度關心、過份熱情和許多許多的好心做壞事而感煩厭;
所以慈母今日必須要自己好好記著(握拳!!),anson曾經有因為mama和bearbear而如此細心關懷、曾經許下呢大堆承諾和情話,對大對小皆照顧有加;
誠邀各卜友做証。


anson和bearbear的自拍照。

arrow
arrow
    全站熱搜

    白雪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()