close

今年復活假期慈母尚在享受產假,所以可以帶著ANSON日玩夜玩。
已經有許多次的雪堡bbq沒有寫文,原因是食物太美味、是日忙著耍樂、個人太依賴和太賴沒有拍照...
然而今次不得不寫下,是因為有要事(!!!)發生,而呢件事,亦可算是羞家之作。


話說當日除戰士之外還有anson的孖煙囪兄弟eason,不過其實戰士們對eason絕對不陌生(尤其是米B...哇卡卡),大家一踫面便會玩得很投入,攬頭攬頸的進入忘我狀態。

喪玩至晚上,大人們雖仍圍著火爐但已陸續放低手上的燒烤叉了,突然戰士公主米B從樓下跑上來喊:「anson同eason喺樓下除左條褲啊~」
作為孖臣母親,我倆心知不妙,首先這已不是呢兩條腸粉的第一次,何況今次名副其實地在「大庭廣眾」之下,於是二人一個手拎狼牙捧一個搖著血滴子立即向房間衝!
房門打開,孖臣正在床上,幸好不是光著四片屁股,我們先請其他戰士先行離開房間,便開始對孖臣展開一場激烈談判。
孖臣靠牆站立,臣母蹲下;
E母(怒):「你地兩個做咩事無啦啦會玩除褲既呢?」
anson(笑):「因為我地玩緊D醜怪野囉~」
E母(續怒):「咁多野唔玩要玩醜怪野?點解你地要咁做?上次我已經講過唔可以順便玩除褲架啦!」
eason(立正不語)
A母 (盡力扮認真):「ANSON!MAMA係咪有講過身體上既任何地方都唔可以隨便比人睇,除左BABAMAMA嫲嫲之外任何人都唔可以,你仲記唔記得?!」
anson:「記得。」eason(點頭)
A母 (繼續扮認真):「記得咁點解頭先會喺朋友仔面前咁做?」
孖臣不語
E母(極認真):「係囉!你地點可以喺朋友仔面前除衫除褲?MAMA同契媽都係朋友,但你有無見過我地會除左條褲喺度玩架?!」(A母扮認真失敗->轉身失控爆笑XDDDDDDDDDDDD)
Anson偷笑,eason繼續兩眼凝視著mama。
E母(怒視A母):「笑咩呀!我今次係好嬲架!以後唔可以再玩除衫除褲,就算扮醫生護士都唔可以,知道未?」
孖臣點頭。
然後E母要孖臣從新自己說一次今次錯什麼,以加深記憶。

上次,孖臣在房間躲在被窩玩耍,被發現時二人衣衫不整,十足十兩個被捉姦的男女....一個把衣服穿反了,一個把褲子前後調轉了...
今次,兩隻野更加在朋友仔面前露「原形」,聽說他們真有當著兩位女戰士面前脫光褲子,聽說他們還著另一位男戰士齊齊脫(!)...唉...

前排的醫生劇集中的情節,的確為年少無知的小孩留下深刻印象,尤其是那些赤裸裸的診症畫面;
雖然有邊看邊PG,但孩子創意無限,而且孖臣一向搗蛋,拍在一起威力倍增,今次終於玩大左、玩出火;
呢次之後,我有在親子浴時再向anson說教,相信E母亦有對eason下藥;往後的獨處時間,或跟其他朋友/妹妹在家遊戲時也沒有再被捉姦在床,希望他們真有緊記慈母警戒,以後做個好孩子吧!

今次要向受影響的戰士致歉,真係太失禮了...

arrow
arrow
    全站熱搜

    白雪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()